tag:blogger.com,1999:blog-21701619.post114521885481286487..comments2023-10-17T16:59:02.362+03:00Comments on Verkostomarkkinointi - Bisnestä vai huijausta?: Missä menee raja?Unknownnoreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-21701619.post-1145308736360553002006-04-18T00:18:00.000+03:002006-04-18T00:18:00.000+03:00Hyviä kommentteja, movettaja2!1. Kerro ihmeessä, m...Hyviä kommentteja, movettaja2!<BR/><BR/>1. Kerro ihmeessä, mitä Ludbrookin kirjasta olet mieltä. Voisihan siitä laittaa tekstin tähän blogiinkin. <BR/><BR/>Oksanen-Ylikosken väitöskirjan olen lukaissut ja ajattelin jossakin vaiheessa kirjoittaa siitä lyhyen arvion. Tutkimus käsittelee ainoastaan verkostomarkkinoijien "julkisuuskuvaa" eri diskursseissa, joten paljoakaan sillä ei ole tämän blogin Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-21701619.post-1145286395504940032006-04-17T18:06:00.000+03:002006-04-17T18:06:00.000+03:00Aiotaankohan koskaan tutkia kunnolla muiden pohjoi...Aiotaankohan koskaan tutkia kunnolla muiden pohjoismaalaisten "vm-firmojen" toimintaa kuten Seven Int Ab?<BR/><BR/>Heidän aloituspaketissaan oli vielä viime vuoden alussa ilmaa ainakin 2 kertaa enemmän kuin MOVEn. Esim. Seven Suomi Oy:n toimintaa voisi mielestäni tutkia. Tai sitten asettaa Team Infinity vastuuseen Sevenin aikaisesta toiminnastaan. Tietääkseni 2004 vuonna Sevenillä oli miltei yhtäAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-21701619.post-1145267036942617102006-04-17T12:43:00.000+03:002006-04-17T12:43:00.000+03:00Kirjoituksessasi oli hyvin moven toimintaa lähesty...Kirjoituksessasi oli hyvin moven toimintaa lähestyvä esimerkki.<BR/><BR/>Ajattelin tässä lukaista kirjan, joka lupaa lannistaa viimeisetkin skeptikot jotka vastustavat postitiivista muutosta. Uutta voimaa joka on tulossa liike-elämään ja yhteiskuntaan. Takakannen mukaan kukaan ei ole vielä pystynyt asettamaan sen logiikkaa, tarkkuutta eikä ennusteita kyseenalaisiksi. Kirjan on kirjoittanut kaveriAnonymousnoreply@blogger.com